DOPRAVA ZDARMA

pro objednávky nad 5000 Kč

Návrat za 14 dní

Personalizované Oblečení

Další podrobnosti

Napište nám

Informace

Frequently asked questions

Jak dlouho trvá, než obdržím svou objednávku?

Dodací lhůta do České republiky je 3-5 pracovních dnů s UPS Standard a 1–3 pracovní dny s UPS Saver.

Jaké metody doručování nabízíte?

Způsob doručení, který aktuálně nabízíme, je UPS.

Jak mohu sledovat svůj balíček?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz na sledování, abyste mohli sledovat váš balíček. Nezapomeňte, že může trvat až 48 hodin, než je váš balíček schopen vysledovat.

Které platební metody přijímáte?

Přijímáme platby prostřednictvím Enterocache, kreditní karty i Paypal.

Objednal jsem si objednávku, mohu změnit adresu doručení?

Pokud potřebujete změnit adresu doručení, musíte informovat naši podporu prostřednictvím e-mailu ( podpora@ielm.cz ), s další den.

Objednal jsem si. Mohu přidat produkt?

Vaši objednávku začneme okamžitě po odeslání. Pokud chcete do objednávky přidat produkt, proveďte novou objednávku v prodejně. Pokusíme se je poslat společně, pokud je to možné.

Jak mohu vrátit svůj produkt?

Vaše spokojenost je naší prioritou. Pokud produkt nesplňuje vaše požadavky, můžete jej vrátit do 30 dnů od obdržení objednávky. Po obdržení vráceného produktu obdržíte vrácení peněz. Chcete-li produkt vrátit, použijte formulář zpět a předplacenou návratovou značku, která je součástí balení. Opětovné použití obalu, ve kterém jste obdrželi oblečení. Musí být na místě. Všimněte si, že nelze vrátit vlastní produkty. V případě vrácení nepotřebujete kontaktovat zákaznický servis. Jednoduše vyplňte výkaz se všemi informacemi požadovanými pro úhradu.

Co mám dělat, když chci vyměnit svůj produkt?

Protože naše základní myšlenka je malá sbírka, je zřídkakdy, že můžeme nabídnout výměnu produktu. Pokud byste chtěli jinou velikost nebo úplně jiný produkt, umístěte novou objednávku a jen vraťte produkt, který nechcete. Oděvy s tištěným osobním jménem nelze vrátit. Nemusíte kontaktovat zákaznickou službu dříve, než provedete návrat.

Mohu podat objednávku telefonicky nebo e-mailem?

Objednávky se nepřijímají telefonicky ani e-mailem.

Pokud jste nenalezly odpověď na vaše dotazy ve výše uvedené sekci Nejčastější dotazy, kontaktujte nás na zde .

Program vztahů se zákazníky

Měsíce - Pátek08:00 - 16:00
Přestávka11:00 - 12:00

Centrální Sídlo/sídlo

Filip and Family SRL(iELM)
Str. Principală, nr. 22
Petrești, Dâmbovița, România
DIČ DPH / Zapsaná v Obchodním rejstříku pod č.: J15 / 611 / 2015

Kontakt

E-mail: podpora@ielm.cz (Czech)
Chcete nás kontaktovat v jiném jazyce?

info@ielm.fi (Suomalainen)
support@ielm.se (Svenska)
service@ielm.de (Deutsch)
kontakt@ielm.at (Österreicher)
kundeservice@ielm.dk (Dansk)
klantenservice@ielm.nl (Nederlands)
contacto@ielm.es (Español)
assistance@ielm.fr (Français)
suport@ielm.ro (Română)
help@ielm.us (English)
customerservice@ielm.co.uk (English)
obsluga.klienta@ielm.pl (Polska)
toetus@ielm.se (Estonian)
podpora@ielm.cz (Czech)

Telefon: 0040345401603; 0040345401601;

Pošlete nám e-mail/ napíš nám e-mail

Souhlasím se zpracováním a ukládáním mých osobních údajů společností iELM, abych mohl být ohledně mé žádosti kontaktován.

Prosím opište níže uvedené znaky